Welcome . You're stumbled upon my blog . Enjoy it people :) ✿ DashboardFollow
Awesome Me
Welcome 2012!
Monday 2 January 2012 | 17:43 | 0 comments

Assalamualaikum & greetings to all! Haa. Now dah masuk 2012. That's mean I'm turning 14. Oh yeah! Kecik lagi. Lekluuuu :'D Hahaha. Interesting about 2012? Hmm. New year sambut dekat rumah. Dekat atas katil. Hahahahaha. Orang sakit lol. So, tengok firework pun dekat depan tv je. Meriah doh tahun ni punya firework. Anyonyo.

I think 2011... Okay lah -_- banyak memory yang tak boleh lupa kan. Like, my birthday. Happening gila lah! Tak boleh nak cakap. Terlalu memedih kan untuk cerita. Lol. *merapu*. Haha. Hope this year maybe boleh jadi tahun yang bersejarah for me. Amin. I'm hoping actually... Wish me luck! :-*

Older Post | Newer Post

Ze Miss
Hey guys ! I'm Amani . Please leave your footprint at the shoutbox . Enjoy it. Oh and yeah , if you can't find the older post button , it means I've delete the other post . Peace ^^V

Shout Here !
Under construction ;d

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : Dollielove
Edited By : Sakinah

Navigations Here

About Links Entries